Regionalizm i tożsamość kulturowa
Winiarstwo a media

SBP
Regionalizm i tożsamość kulturowa
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
29,00 PLN
Nasza cena
27,20 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 26,80 zł

Odrodzenie lubuskiego winiarstwa jest faktem, który dociera nie tylko do świadomości mieszkańców całej Polski, ale także poza jej granice. Wina z licznych i coraz lepiej prosperujących lubuskich winnic mają już swoich fanów i koneserów. Mamy już polskie wino, które zachwyca gości i mieszkańców, budując markę województwa lubuskiego. Każda instytucja, zjawisko, wydarzenie ma swój wymiar medialny - żyje w mediach. Celem publikacji jest próba spojrzenia na tradycję i współczesność lubuskiego winiarstwa pod kątem szeroko pojmowanych mediów - od książki i prasy, poprzez radio, telewizję i wreszcie internet. Pragniemy podsumować minione trzydziestolecie, które było przełomowe także dla samych mediów, i spróbować nakreślić medialny obraz lubuskiego winiarstwa, jego główne wątki i przemiany.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2021
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Regionalizm i tożsamość kulturowa
    Podtytuł: Winiarstwo a media
    Wydawnictwo: SBP
    Seria: SERIA HISTORYCZNA
    ISBN: 9788365741660
    Języki: polski
    Rok wydania: 2021
    Ilość stron: 236
    Format: 16.5x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.394 kg
    Redakcja: Buck Andrzej, Bartkowiak Przemysław

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: