Kościół na rynku
Aeseje pastoralne

Więź
Kościół na rynku
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
39,00 PLN
Nasza cena
32,45 PLN
Oszczędzasz 17%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 25,75 zł

Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing” i „reklama” same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje, że Kościół powinien uczyć się od marketingowców m.in. metod badania potrzeb oraz rozpoznawania mechanizmów rządzących ludzkimi wyborami. Pozwoli to spojrzeć na wiele starych metod duszpasterskich z nowego punktu widzenia. Wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 14.5x21.5cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Kościół na rynku
    Podtytuł: Aeseje pastoralne
    Autor: Andrzej Draguła
    Wydawnictwo: Więź
    Seria: BIBLIOTEKA WIĘZI
    ISBN: 9788365424969
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 382
    Format: 14.5x21.5cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 0.575 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: