Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)

CeDeWu
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
55,00 PLN
Nasza cena
51,41 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 45,95 zł

Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia. Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2021
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)
    Autor: Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788381025119
    Języki: polski
    Rok wydania: 2021
    Ilość stron: 244
    Oprawa: Miękka

    Recenzje