Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych (wyd. IV)
CeDeWu
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
51,41 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 45,95 zł
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Szczegóły
Autor: Krzysztof Opolski, Grażyna Dykowska, Monika Możdżonek
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381025119
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 244
Oprawa: Miękka