Ikony męskiego stylu
Alma-Press
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
Nasza cena
46,73 PLN
Oszczędzasz 16%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 15,56 zł
Ikony męskiego stylu to książka dla każdego, kto interesuje się męską modą. Przypomina też ikony popkultury, które wyznaczały jej nowe trendy. Niemal każdy element współczesnej męskiej garderoby miał swojego „protoplastę“ – jakiś konkretny egzemplarz zaprojektowany przez jedną firmę czy markę, na podstawie którego powstawały kolejne wersje (a oryginały można spotkać na dobrze prosperującym rynku staroci).
Na przykład, T-shirt dzisiaj jest wszechobecny, ale powstał w amerykańskiej firmie Hanes specjalnie dla personelu US Navy na początku XX wieku, a potem zaczęli go nosić sportowcy i motocykliści. Inne ikony stylu powstały jako stroje sportowe, robocze czy ochronne, a dopiero po pewnym czasie zaczęły być noszone na co dzień.
Książka Ikony męskiego stylu zajmuje się najważniejszymi i najbardziej znanymi z tych produktów – ich pochodzeniem i historią, historią ich projektowania i powstawania, markami i firmami, które wprowadziły je na rynek.
Na przykład, T-shirt dzisiaj jest wszechobecny, ale powstał w amerykańskiej firmie Hanes specjalnie dla personelu US Navy na początku XX wieku, a potem zaczęli go nosić sportowcy i motocykliści. Inne ikony stylu powstały jako stroje sportowe, robocze czy ochronne, a dopiero po pewnym czasie zaczęły być noszone na co dzień.
Książka Ikony męskiego stylu zajmuje się najważniejszymi i najbardziej znanymi z tych produktów – ich pochodzeniem i historią, historią ich projektowania i powstawania, markami i firmami, które wprowadziły je na rynek.
Szczegóły
Autor: Josh Sims
Wydawnictwo: Alma-Press
Kod paskowy: 9788370208240
ISBN: 978-83-7020-824-0
Tłumacz: Malinowski J. Jerzy
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 224
Format: 16x22 cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Okna 1001 pomysłów
Arkady
Kreowanie wizerunku Część 2 Kształt
Czerwona szpilka
Polish way of ride
Von Borowiecky