Młodzi giganci programowania Scratch
Helion
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
30,38 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 26,86 zł
Programowanie? Ze Scratchem to czysta przyjemność!
Jeśli masz już dość bezproduktywnego wpatrywania się w ekran komputera lub tabletu i chciałbyś zacząć robić coś naprawdę ciekawego, dobrze trafiłeś! A jeśli przy tym chcesz zabłysnąć w klasie i zostać prawdziwą gwiazdą na lekcji informatyki, to trafiłeś jeszcze lepiej!
Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu wielu młodych ludzi na całym świecie bez trudu poznało tajniki programowania komputerów. Ułatwia naukę podstaw i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, a do tego jest narzędziem zupełnie bezpłatnym.
Aby dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, sięgnij po książkę Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II! Szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię ona w magiczny świat programowania. Dzięki niej poznasz sposób tworzenia prawdziwej gry komputerowej i przeżyjesz wspaniałą przygodę!
Książka sprawdzi się w przypadku zarówno młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.
Elementy środowiska Scratch i sposoby ich wykorzystania
Używanie i edycja postaci, kostiumów oraz teł
Korzystanie z możliwości ruchu i efektów dźwiękowych
Posługiwanie się danymi, blokami i wyrażeniami
Obsługa zdarzeń i czujników, korzystanie z możliwości kontroli
Praktyczne pomysły na prawdziwe gry komputerowe
Ciekawe zadania z programowania z rozwiązaniami
Zostań asem programowania! Napisz swoją pierwszą grę komputerową!
O autorach
Radosław Kulesza jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Swoją przygodę z programowaniem rozpoczynał od języka Turbo Pascal. Ukończył studia na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Na trzecim roku studiów otworzył swoją pierwszą firmę IT, w której łączył funkcje organizacyjne z pracą programisty.
Jeśli masz już dość bezproduktywnego wpatrywania się w ekran komputera lub tabletu i chciałbyś zacząć robić coś naprawdę ciekawego, dobrze trafiłeś! A jeśli przy tym chcesz zabłysnąć w klasie i zostać prawdziwą gwiazdą na lekcji informatyki, to trafiłeś jeszcze lepiej!
Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu wielu młodych ludzi na całym świecie bez trudu poznało tajniki programowania komputerów. Ułatwia naukę podstaw i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, a do tego jest narzędziem zupełnie bezpłatnym.
Aby dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, sięgnij po książkę Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II! Szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię ona w magiczny świat programowania. Dzięki niej poznasz sposób tworzenia prawdziwej gry komputerowej i przeżyjesz wspaniałą przygodę!
Książka sprawdzi się w przypadku zarówno młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.
Elementy środowiska Scratch i sposoby ich wykorzystania
Używanie i edycja postaci, kostiumów oraz teł
Korzystanie z możliwości ruchu i efektów dźwiękowych
Posługiwanie się danymi, blokami i wyrażeniami
Obsługa zdarzeń i czujników, korzystanie z możliwości kontroli
Praktyczne pomysły na prawdziwe gry komputerowe
Ciekawe zadania z programowania z rozwiązaniami
Zostań asem programowania! Napisz swoją pierwszą grę komputerową!
O autorach
Radosław Kulesza jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Swoją przygodę z programowaniem rozpoczynał od języka Turbo Pascal. Ukończył studia na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Na trzecim roku studiów otworzył swoją pierwszą firmę IT, w której łączył funkcje organizacyjne z pracą programisty.
Szczegóły
Autor: Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Adrian Czechowski
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328372153
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 176
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kicia Kocia na pikniku
Media Rodzina
Kicia Kocia. Co zasiejemy w ogródku?
Media Rodzina
Kicia Kocia u dentysty
Media Rodzina
Kicia Kocia w mieście. Ruch uliczny
Media Rodzina
Komputer Świat Nauka programowania przez zabawę
Ringier Axel Springer Polska