Informatyka. Klasa 2. Podręcznik. Zakres podstawowy. Reforma 2019. Szkoła ponadpodstawowa. Liceum i technikum (Uszkodzona okładka)
WSiP

Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
48,48 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku oraz stosowanie metody odwróconej klasy to sprawdzone rozwiązania zgodne z nową podstawą programową. Stwarzają one możliwość zainspirowania uczniów do samodzielnej pracy i rozwijania ich umiejętności. W podręczniku są do wyboru dwa języki programowania: Python i C++.
Podręcznik do klasy 2 został podzielony na pięć działów głównych:
- Wprowadzenie skupiające się na prawie w sieci.
- Algorytmika i programowanie w Pythonie/Algorytmika i programowanie w C++.
- Projekt: multimedialny przewodnik.
- Arkusz kalkulacyjny.
- Grafika wektorowa.
Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:
- samodzielna analiza problemu,
- przedstawienie zagadnień od strony teorii,
- zastosowanie omówionych zagadnień w rozwiązanych krok po kroku ćwiczeniach,
- ćwiczenia do samodzielnego rozwiązania,
- podsumowanie najważniejszych wiadomości, pytania sprawdzające oraz zadania dodatkowe.
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku oraz stosowanie metody odwróconej klasy to sprawdzone rozwiązania zgodne z nową podstawą programową. Stwarzają one możliwość zainspirowania uczniów do samodzielnej pracy i rozwijania ich umiejętności. W podręczniku są do wyboru dwa języki programowania: Python i C++.
Podręcznik do klasy 2 został podzielony na pięć działów głównych:
- Wprowadzenie skupiające się na prawie w sieci.
- Algorytmika i programowanie w Pythonie/Algorytmika i programowanie w C++.
- Projekt: multimedialny przewodnik.
- Arkusz kalkulacyjny.
- Grafika wektorowa.
Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:
- samodzielna analiza problemu,
- przedstawienie zagadnień od strony teorii,
- zastosowanie omówionych zagadnień w rozwiązanych krok po kroku ćwiczeniach,
- ćwiczenia do samodzielnego rozwiązania,
- podsumowanie najważniejszych wiadomości, pytania sprawdzające oraz zadania dodatkowe.
Szczegóły
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302190230
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 256
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: miękka