Influencer marketing w dobie nowych mediów

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Influencer marketing w dobie nowych mediów
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
44,90 PLN
Nasza cena
40,61 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2021
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Influencer marketing w dobie nowych mediów
    Autor: Stopczyńska Kinga
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
    ISBN: 9788382202922
    Języki: polski
    Rok wydania: 2021
    Ilość stron: 232
    Oprawa: Miękka

    Recenzje