Nauczanie języka obcego a specyficzne potrzeby uczących się (Uszkodzona okładka)
Towarzystwo Naukowe KUL
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
46,89 PLN
Oszczędzasz 26%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Gdy mówimy o potrzebach w kontekście nauczania/uczenia się języka obcego i związanych z nimi docelowych kompetencjach, często mamy na myśli różne realia: potrzeby odnoszące się do określonych deficytów, potrzeby społeczne i integracyjne czy też zawodowe, a także potrzeby związane z wiekiem uczących się. W tomie Nauczanie języka obcego a specyficzne potrzeby uczących się. O kompetencjach, motywowaniu i strategiach problematykę potrzeb ujmuje się pod kątem konkretnych sytuacji edukacyjnych i rozwiązań dydaktycznych, a także określonych cech i zachowań uczących się w różnych kontekstach akwizycyjnych. Tak jak sugeruje to podtytuł, chodzi tu przede wszystkim o ukazanie zagadnienia przez pryzmat docelowych kompetencji, indywidualnych strategii uczeniowych i technik służących motywowaniu uczących się o różnorakich potrzebach. Ujęcie problematyki potrzeb językowych zarówno w perspektywie psycholingwistycznej, jak i dydaktycznej sprawia, że niniejsza publikacja może stanowić źródło inspiracji dla specjalistów z zakresu akwizycji, ale również dla nauczających języka obcego w warunkach formalnych. Wiele konkretnych obserwacji dotyczących strategii uczenia się może być przydatnych także dla samych uczących się, niezależnie od ich wieku, profilu czy też kontekstu, w którym przeżywają oni swoją przygodę z językiem obcym.
Gdy mówimy o potrzebach w kontekście nauczania/uczenia się języka obcego i związanych z nimi docelowych kompetencjach, często mamy na myśli różne realia: potrzeby odnoszące się do określonych deficytów, potrzeby społeczne i integracyjne czy też zawodowe, a także potrzeby związane z wiekiem uczących się. W tomie Nauczanie języka obcego a specyficzne potrzeby uczących się. O kompetencjach, motywowaniu i strategiach problematykę potrzeb ujmuje się pod kątem konkretnych sytuacji edukacyjnych i rozwiązań dydaktycznych, a także określonych cech i zachowań uczących się w różnych kontekstach akwizycyjnych. Tak jak sugeruje to podtytuł, chodzi tu przede wszystkim o ukazanie zagadnienia przez pryzmat docelowych kompetencji, indywidualnych strategii uczeniowych i technik służących motywowaniu uczących się o różnorakich potrzebach. Ujęcie problematyki potrzeb językowych zarówno w perspektywie psycholingwistycznej, jak i dydaktycznej sprawia, że niniejsza publikacja może stanowić źródło inspiracji dla specjalistów z zakresu akwizycji, ale również dla nauczających języka obcego w warunkach formalnych. Wiele konkretnych obserwacji dotyczących strategii uczenia się może być przydatnych także dla samych uczących się, niezależnie od ich wieku, profilu czy też kontekstu, w którym przeżywają oni swoją przygodę z językiem obcym.
Szczegóły
Autor: Jolanta Krieger-Knieja, Sebastian Piotrowski
Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe KUL
ISBN: 9788373065451
Rok wydania: 2011
Format: x mm
Waga: 0.99 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Metodyka nauczania języków obcych
Fraszka Edukacyjna
Skuteczny nauczyciel języka obcego
Fraszka Edukacyjna