Kreatywność a wartości
UMCS
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
31,25 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 27,28 zł
Aksjologiczny pluralizm jest kluczowy. Akceptując tezę, że jest wiele różnych wartości – różnych co do treści, dziedziny, rangi, czasu i mocy obowiązywania – można zrozumieć wielość typologicznie różnych odmian kreatywności; choć są one swoiste i odrębne, to przecież są równocześnie zasadnym przykładem kreatywności: nie ma znaczenia, czy mówimy o genialnym i wyszukanym pomyśle artystycznym, który rewolucjonizuje poezję i poetyckie środki artystyczne, czy też o „przyziemnym” pomyśle technicznym, który oddziałuje tylko w ten sposób, że efektywnie usprawnia zbiór truskawek. Przyjmując wielość wartości, można też zrozumieć wielość różnych historycznie form kreatywności, co staje się szczególnie potrzebne, gdy chce się zrozumieć zasadniczą przemianę, która charakteryzuje współczesne podejście do kwestii ludzkiej natury i możliwe przypisanie jej otwartego i dynamicznego charakteru.
Szczegóły
Autor: Leszek Kopciuch
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322794333
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 228
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami