Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce
UMCS

Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
45,80 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 35,66 zł
Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania atrakcyjności miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej stosowane przez podmioty zarządzające miastami w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej. Jednak w Polsce sytuacja jest inna. Narzędzia marketingowe są jeszcze słabo obecne w sferze zarządzania jednostkami terytorialnymi, zwłaszcza we wschodnich województwach Polski. Jednocześnie istotnym czynnikiem zagrażającym jakości ładu przestrzennego, szerzej zaś – jakości przestrzeni miast dla ich użytkowników – jest ofensywa firm, które w ramach własnych kampanii marketingowych poszukują nowych terenów dla swojej aktywności.
Świadomość zagrożeń w zagospodarowaniu przestrzeni, jakie niesie żywiołowa jej komercjalizacja, w tym niekontrolowana sprzedaż i spontaniczne przeznaczanie gruntów pod rozmaite funkcje, nasuwa wniosek, że stosowanie podejść i technik marketingu urbanistycznego w zarządzaniu miastami musi być kontrolowane, przede wszystkim z punktu widzenia dalekosiężnych, strategicznych racji otwarcia na rozwój zrównoważony. Mimo potencjalnych zagrożeń związanych z jego stosowaniem, marketing nie może być całkowicie ignorowany, gdyż w sytuacji rosnącego znaczenia konkurencyjności miast i gmin stanowi ważne narzędzie budowania ich atrakcyjności dla użytkowników.
Anna Polska
Świadomość zagrożeń w zagospodarowaniu przestrzeni, jakie niesie żywiołowa jej komercjalizacja, w tym niekontrolowana sprzedaż i spontaniczne przeznaczanie gruntów pod rozmaite funkcje, nasuwa wniosek, że stosowanie podejść i technik marketingu urbanistycznego w zarządzaniu miastami musi być kontrolowane, przede wszystkim z punktu widzenia dalekosiężnych, strategicznych racji otwarcia na rozwój zrównoważony. Mimo potencjalnych zagrożeń związanych z jego stosowaniem, marketing nie może być całkowicie ignorowany, gdyż w sytuacji rosnącego znaczenia konkurencyjności miast i gmin stanowi ważne narzędzie budowania ich atrakcyjności dla użytkowników.
Anna Polska
Szczegóły
Autor: Anna Polska
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322794371
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 270
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Bezpieczeństwo międzynarodowe
Współczesne koncepcje
Współczesne koncepcje
Wydawnictwo Naukowe PWN
Delikatność
Znak
BHP w pytaniach i odpowiedziach
Wiedza i Praktyka
Demografia
PWE
Metrologia wielkości geometrycznych
Wydawnictwo Naukowe PWN
Bezpieczeństwo międzynarodowe
Scholar
Skały. Formy, struktury, barwy
Bernardinum
Wyzwania gospodarki globalnej
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego