Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na...
Onepress
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
52,53 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 51,79 zł
Od tradycyjnego działu kadr do współczesnego HR
Metody pomiaru kompetencji
System wynagradzania oparty na kompetencjach
Wyniki badań: skuteczność modeli kompetencyjnych w firmach w USA
Czym tradycyjny dział kadr różni się od współczesnego działu HR?
Dział HR nie izoluje się od reszty organizacji, ale pomaga jej we wszystkim, co wiąże się z zarządzaniem pracą ludzi. Podsuwa rekrutów tak dobrych, że kierownicy w całej firmie pytają: "Skąd oni ich biorą?". Regularnie mierzy efektywność i wydajność pracowników. Proponuje lepsze zasady premiowania. Informuje kierowników liniowych o tym, że ich podwładni są przeciążeni. Projektuje szkolenia szyte na miarę. I pomaga pracownikom odkrywać ich mocne i słabe strony. Oto korzyści, jakie daje organizacji kompetencyjny model zarządzania kadrami i oparty na nim dział HR.
Niezależnie od tego, czy jesteś w dziale kadr kierownikiem czy specjalistą, poznaj metody i techniki HR stosowane w organizacjach na całym świecie, wsparte wnioskami teoretyków i potwierdzone wynikami sondaży przeprowadzonych w USA:
znajdowanie i wspieranie pracowników godnych naśladowania,
określanie wymiernych rezultatów, jakie daje firmie sprawny dział HR,
metoda oceny kompetencji dla danego stanowiska (JCAM),
metoda menu kompetencji,
określanie kompetencji drogą wywiadu zogniskowanego,
przygotowanie ścieżki kariery w organizacji.
Metody pomiaru kompetencji
System wynagradzania oparty na kompetencjach
Wyniki badań: skuteczność modeli kompetencyjnych w firmach w USA
Czym tradycyjny dział kadr różni się od współczesnego działu HR?
Dział HR nie izoluje się od reszty organizacji, ale pomaga jej we wszystkim, co wiąże się z zarządzaniem pracą ludzi. Podsuwa rekrutów tak dobrych, że kierownicy w całej firmie pytają: "Skąd oni ich biorą?". Regularnie mierzy efektywność i wydajność pracowników. Proponuje lepsze zasady premiowania. Informuje kierowników liniowych o tym, że ich podwładni są przeciążeni. Projektuje szkolenia szyte na miarę. I pomaga pracownikom odkrywać ich mocne i słabe strony. Oto korzyści, jakie daje organizacji kompetencyjny model zarządzania kadrami i oparty na nim dział HR.
Niezależnie od tego, czy jesteś w dziale kadr kierownikiem czy specjalistą, poznaj metody i techniki HR stosowane w organizacjach na całym świecie, wsparte wnioskami teoretyków i potwierdzone wynikami sondaży przeprowadzonych w USA:
znajdowanie i wspieranie pracowników godnych naśladowania,
określanie wymiernych rezultatów, jakie daje firmie sprawny dział HR,
metoda oceny kompetencji dla danego stanowiska (JCAM),
metoda menu kompetencji,
określanie kompetencji drogą wywiadu zogniskowanego,
przygotowanie ścieżki kariery w organizacji.
Szczegóły
Autor: David D. Dubois, William J. Rothwell
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324604432
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 352
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kompetencje XXI wieku
Wolters Kluwer
Filozofia nauki
Jedność
Opowiadania prawie wszystkie
Marginesy
Im mroczniej, tym lepiej
Albatros