Komunikowanie polityk(i) w literaturze i w mediach

UMCS
Komunikowanie polityk(i) w literaturze i w mediach
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
56,70 PLN
Nasza cena
53,49 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 49,39 zł

Zbiór ten zawiera cenne szkice i rozprawy, trafnie rozpoznające zagadnienie różnorodnego przekazywania treści politycznych lub wątków z polityką pośrednio związanych w dziełach literackich, utworach niefikcjonalnych i innych tekstach kultury, a także za pomocą środków masowego przekazu (takich jak prasa, radio czy internet). Lektura zgromadzonych w książce artykułów stwarza okazję do zweryfikowania wielu stereotypowych sądów na temat polityki historycznej i historii politycznej, poznania mechanizmów działania komunikacji społecznej i ideologicznego uwarunkowania rozmaitych przekazów kulturowych. [...] Książka Komunikowanie polityk(i) w literaturze i w mediach jest pracą prezentującą wysoki poziom merytoryczny i oryginalne ujęcie zagadnień związanych bezpośrednio lub pośrednio z obecnością polityki w różnorodnych tekstach kultury i środkach masowego przekazu. Jej analityczna wielokierunkowość, bogactwo materiałowe, celność interpretacji, w połączeniu z erudycją autorów i ich rzetelną wiedzą, wspartą przez dobrze zastosowane nowoczesne metodologie badawcze powodują, że czytelnik otrzymuje pracę niezwykle war-tościową, a przede wszystkim zajmującą w lekturze.

Z recenzji prof. dr hab. Grażyny Legutko

Szczegóły

  • Rok wydania: 2021
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Komunikowanie polityk(i) w literaturze i w mediach
    Wydawnictwo: UMCS
    ISBN: 9788322794425
    Języki: polski
    Rok wydania: 2021
    Ilość stron: 400
    Oprawa: Twarda
    Redakcja: Pataj Magdalena, Pawlak-Hejno Elżbieta

    Recenzje