Komunikowanie polityk(i) w literaturze i w mediach
UMCS

Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
54,25 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 49,39 zł
Zbiór ten zawiera cenne szkice i rozprawy, trafnie rozpoznające zagadnienie różnorodnego przekazywania treści politycznych lub wątków z polityką pośrednio związanych w dziełach literackich, utworach niefikcjonalnych i innych tekstach kultury, a także za pomocą środków masowego przekazu (takich jak prasa, radio czy internet). Lektura zgromadzonych w książce artykułów stwarza okazję do zweryfikowania wielu stereotypowych sądów na temat polityki historycznej i historii politycznej, poznania mechanizmów działania komunikacji społecznej i ideologicznego uwarunkowania rozmaitych przekazów kulturowych. [...] Książka Komunikowanie polityk(i) w literaturze i w mediach jest pracą prezentującą wysoki poziom merytoryczny i oryginalne ujęcie zagadnień związanych bezpośrednio lub pośrednio z obecnością polityki w różnorodnych tekstach kultury i środkach masowego przekazu. Jej analityczna wielokierunkowość, bogactwo materiałowe, celność interpretacji, w połączeniu z erudycją autorów i ich rzetelną wiedzą, wspartą przez dobrze zastosowane nowoczesne metodologie badawcze powodują, że czytelnik otrzymuje pracę niezwykle war-tościową, a przede wszystkim zajmującą w lekturze.
Z recenzji prof. dr hab. Grażyny Legutko
Z recenzji prof. dr hab. Grażyny Legutko
Szczegóły
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322794425
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 400
Oprawa: Twarda
Redakcja: Pataj Magdalena, Pawlak-Hejno Elżbieta