Andor Junior
Wiek: 7+
Galakta
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
161,08 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 140,56 zł
Ochrońcie krainę Andor i jej mieszkańców!
To idealna pozycja dla najmłodszych, których rodzice chcą wprowadzić w świat nowoczesnych gier planszowych.
Od czasu wielkiej nawałnicy w okolicach Zamku nieustannie kręci się samotna wilczyca, szukająca swoich młodych. W grze Andor Junior wcielicie się w role czarodziejki, wojownika, łuczniczki oraz krasnoluda i spróbujecie odnaleźć trzy wilczęta, które zgubiły się wewnątrz krasnoludzkiej kopalni. Jednak zanim będziecie mogli wyruszyć im na ratunek, musicie poczynić pewne przygotowania, które zapewnią krainie Andor bezpieczeństwo.
Dopiero gdy wspólnie wykonacie zadania powierzone wam przez strażnika mostu, droga do kopalni krasnoludów stanie przed wami otworem. Uważajcie jednak! Pod waszą nieobecność przebiegły smok zbliża się niebezpiecznie do Zamku. Jeśli do niego dotrze, będziecie zmuszeni natychmiast przerwać poszukiwania i niestety przegracie grę. Jeśli jednak odnajdziecie wszystkie wilczęta, zanim smok dotrze do Zamku, wygracie!
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:To idealna pozycja dla najmłodszych, których rodzice chcą wprowadzić w świat nowoczesnych gier planszowych.
Od czasu wielkiej nawałnicy w okolicach Zamku nieustannie kręci się samotna wilczyca, szukająca swoich młodych. W grze Andor Junior wcielicie się w role czarodziejki, wojownika, łuczniczki oraz krasnoluda i spróbujecie odnaleźć trzy wilczęta, które zgubiły się wewnątrz krasnoludzkiej kopalni. Jednak zanim będziecie mogli wyruszyć im na ratunek, musicie poczynić pewne przygotowania, które zapewnią krainie Andor bezpieczeństwo.
Dopiero gdy wspólnie wykonacie zadania powierzone wam przez strażnika mostu, droga do kopalni krasnoludów stanie przed wami otworem. Uważajcie jednak! Pod waszą nieobecność przebiegły smok zbliża się niebezpiecznie do Zamku. Jeśli do niego dotrze, będziecie zmuszeni natychmiast przerwać poszukiwania i niestety przegracie grę. Jeśli jednak odnajdziecie wszystkie wilczęta, zanim smok dotrze do Zamku, wygracie!
- 1 plansza
- 1 znacznik nocy (z kogutem)
- 18 pionków (8 bohaterów, 1 strażnik mostu, 7 gorów, 1 troll, 1smok)
- 18 podstawek do pionków
- 12 kości (4 niebieskie, 3 zielone, 3 żółte, 1 fioletowa, 1 czerwona)
- 27 drewnianych znaczników słońca
- 3 żetony studni
- 3 żetony pochodni
- 38 żetonów mgły
- 10 żetonów kopalni
- 29 żetonów zadań
- 12 kart zadań
- 1 instrukcja
Czas gry: 30 - 45 min
Wiek: 7+
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 7+
Autor: Inka Brand, Brand Markus
Producent: Galakta
Seria: Andor
ISBN: 5902259206101
Oprawa: Pudełko
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Terapia osób które przetrwały traumy złożone. Jak przezwyciężać mechanizmy wewnętrznej alienacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Zaburzenia dysocjacyjne po traumie. Trening umiejętności. Podręcznik pacjenta i terapeuty
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Podstawy terapii traumy
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Psychologia procesu w relacjach
Czarna Owca
Święta z pozytywką Noc wigilijna
AWM Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski
Rozwój seksualny w okresie dzieciństwa. Tom I. Praktyczna analiza teoretyczna
Wydawnictwo Naukowe PWN