Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji

Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
47,10 PLN
Nasza cena
42,84 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 41,58 zł

Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego PR, opisuje jego siłę w kształtowaniu postaw odbiorców. To również praktyczne studium przypadku, które może stanowić inspirację dla praktyków zarządzania organizacją.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2021
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Wizualny PR. Siła obrazów w komunikacji organizacji
    Autor: Alicja Waszkiewicz-Raviv
    Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
    ISBN: 9788323548126
    Języki: polski
    Rok wydania: 2021
    Ilość stron: 227
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

    Recenzje