Branding Krótkie Wprowadzenie 29

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Branding Krótkie Wprowadzenie 29
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
40,60 PLN
Nasza cena
36,91 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 32,17 zł

> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!

Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek.
*
Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.
Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.
Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2021
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Branding Krótkie Wprowadzenie 29
    Autor: Robert Jones
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
    Seria: Krótkie Wprowadzenie
    ISBN: 9788381428200
    Tłumacz: Łaszkiewicz Anna
    Języki: polski
    Rok wydania: 2021
    Ilość stron: 156
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

    Recenzje