Informatyka. Podręcznik. Klasa 7
WSiP
Wysyłka:
2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
12,98 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 11,86 zł
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku to sprawdzone rozwiązanie zgodne z podstawą programową. Inspiruje uczniów do samodzielnej pracy i rozwija niezbędne umiejętności.
Podręcznik do klasy 7 został zaktualizowany pod względem wersji wykorzystywanych aplikacji oraz prezentowanych treści. Podzielony jest na pięć działów głównych:
1. Lekcje z komputerem i internetem,
2. Lekcje z grami,
3. Lekcje z algorytmami,
4. Lekcje z edytorem tekstu,
5. Lekcje z multimediami.
W podręczniku postawiono nacisk na samodzielne dochodzenie do rozwiązań oraz łączenie informatyki z innymi dziedzinami, co zapewnia efektywną naukę. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą wymagane umiejętności. W podręczniku nauka programowania realizowana jest w środowiskach wizualnych: Scratch w wersji 3.0 i Blockly.
Uczeń klasy 7 wzbogaca wiedzę na temat budowy komputerów, sposobów reprezentacji danych (system dwójkowy, szesnastkowy) czy działania sieci. Ma też okazję doskonalić umiejętności w zakresie:
- pracy w chmurze,
- zapisywania algorytmów za pomocą języka naturalnego, w postaci schematu i pseudokodu,
- realizowania gier i algorytmów w środowisku wizualnym,
- tworzenia rozbudowanych prezentacji i projektów multimedialnych,
- pracy z wielostronicowymi dokumentami tekstowymi.
Podręcznik do klasy 7 został zaktualizowany pod względem wersji wykorzystywanych aplikacji oraz prezentowanych treści. Podzielony jest na pięć działów głównych:
1. Lekcje z komputerem i internetem,
2. Lekcje z grami,
3. Lekcje z algorytmami,
4. Lekcje z edytorem tekstu,
5. Lekcje z multimediami.
W podręczniku postawiono nacisk na samodzielne dochodzenie do rozwiązań oraz łączenie informatyki z innymi dziedzinami, co zapewnia efektywną naukę. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą wymagane umiejętności. W podręczniku nauka programowania realizowana jest w środowiskach wizualnych: Scratch w wersji 3.0 i Blockly.
Uczeń klasy 7 wzbogaca wiedzę na temat budowy komputerów, sposobów reprezentacji danych (system dwójkowy, szesnastkowy) czy działania sieci. Ma też okazję doskonalić umiejętności w zakresie:
- pracy w chmurze,
- zapisywania algorytmów za pomocą języka naturalnego, w postaci schematu i pseudokodu,
- realizowania gier i algorytmów w środowisku wizualnym,
- tworzenia rozbudowanych prezentacji i projektów multimedialnych,
- pracy z wielostronicowymi dokumentami tekstowymi.
Szczegóły
Autor: Witold Kranas, Wanda Jochemczyk, Iwona Krajewska-Kranas
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302189623
Kategoria: Podręczniki
Szkoła podstawowa » Klasa 7
Przedmiot: Religia
Typ: Podręcznik
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 184
Oprawa: miękka