Homo videns. Telewizja i post-myślenie

Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Homo videns. Telewizja i post-myślenie
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
24,20 PLN
Nasza cena
18,10 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka jest spojrzeniem na człowieka żyjącego w czasach rewolucji multimedialnej. Autor analizuje wpływ telewizji na życie człowieka, zwłaszcza w sferze polityki i demokracji. Omawia dominację tego, co widzialne, nad tym, co zrozumiałe. Porusza problem formowania się opinii publicznej i rolę sondaży opinii publicznej, wpływu telewizji na wyborców i rządzących, a także na uprawianie polityki. Telewizja jest dla niego nie tylko środkiem komunikacji, lecz także narzędziem, które tworzy nowy typ istoty ludzkiej - homo videns.
Książka kończy się "Aneksem", który autor wprowadził do drugiego wydania włoskiego pod wpływem polemik i dyskusji, jakie toczyły się w świecie nauki zachodniej po opublikowaniu jej pierwszego wydania.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2007
  • Format: 13.5x20.5 cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Homo videns. Telewizja i post-myślenie
    Autor: Sartori Giovanni
    Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
    Seria: Communicare - historia i kultura
    Kod paskowy: 9788323503989
    ISBN: 978-83-235-0398-9
    Rok wydania: 2007
    Ilość stron: 132
    Format: 13.5x20.5 cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.162 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: