Jak to powiedzieć?
Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem
Onepress

Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
35,50 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 26,82 zł
Wszystko zaczyna się od... rozmowy Wyobraź sobie dwoje ludzi. Co sprawi, że z obcych staną się znajomymi? Co pozwoli im się przedstawić i czegoś nawzajem o sobie dowiedzieć? Rozmowa.
Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa. To ona pomaga rozwinąć relację, ale często też przyczynia się do jej zakończenia. Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano za pomocą innych słów - życzliwych i dobrych. Szczególnie w pracy, w relacji szef - podwładny, trzeba na nie uważać. Warto nauczyć się rozmawiać w sposób, który informuje, ale nie rani. Krytykuje, lecz nie obraża. Przekazuje wiedzę, ale nie poucza.
I motywuje - szczerze, skutecznie i bez pseudopsychologicznej nowomowy. Szefie! A czy Ty wiesz, jak rozmawiać ze swoimi pracownikami? Odważnie Mądrze Życzliwie Odpowiedzialnie
O autorze:
Łada Drozda - psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy jako szkoleniowiec i coach. Zawodowo słucha ludzi i z nimi rozmawia; dba, aby kontakt, który nawiązuje, był autentycznym spotkaniem. Pomaga też swoim klientom prawdziwie rozmawiać w miejscu pracy. Zachęca do odkrywania własnych emocji i odwagi bycia w kontakcie z emocjami innych ludzi. Uczy, jak chwalić oraz jak mówić rzeczy trudne i nie niszczyć przy tym relacji.
Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa. To ona pomaga rozwinąć relację, ale często też przyczynia się do jej zakończenia. Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano za pomocą innych słów - życzliwych i dobrych. Szczególnie w pracy, w relacji szef - podwładny, trzeba na nie uważać. Warto nauczyć się rozmawiać w sposób, który informuje, ale nie rani. Krytykuje, lecz nie obraża. Przekazuje wiedzę, ale nie poucza.
I motywuje - szczerze, skutecznie i bez pseudopsychologicznej nowomowy. Szefie! A czy Ty wiesz, jak rozmawiać ze swoimi pracownikami? Odważnie Mądrze Życzliwie Odpowiedzialnie
O autorze:
Łada Drozda - psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy jako szkoleniowiec i coach. Zawodowo słucha ludzi i z nimi rozmawia; dba, aby kontakt, który nawiązuje, był autentycznym spotkaniem. Pomaga też swoim klientom prawdziwie rozmawiać w miejscu pracy. Zachęca do odkrywania własnych emocji i odwagi bycia w kontakcie z emocjami innych ludzi. Uczy, jak chwalić oraz jak mówić rzeczy trudne i nie niszczyć przy tym relacji.
Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl
Szczegóły
Podtytuł: Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem
Autor: Łada Drozda
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328374140
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 160
Format: 14x 21
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym
Media Rodzina
Negocjacje z potworami
SQN - Sine Qua Non
Jak zjednać sobie ludzi. Metody agenta FBI
Kompania Mediowa
Metoda GRIP. Jak pracować mądrze (i uchwycić to, co najważniejsze)
SQN - Sine Qua Non
Jak czytać ludzi - radzi agent FBI
Kompania Mediowa