Współczesna scena innowacji. Wyzwania dla przedsiębiorców i menedżerów

Poltext
Współczesna scena innowacji. Wyzwania dla przedsiębiorców i menedżerów
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
59,90 PLN
Nasza cena
55,73 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 52,19 zł

Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji oraz analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia głównie innowacje techniczne/technologiczne oraz zachowania przedsiębiorców-innowatorów i menedżerów innowacji w firmach. Całościowe, holistyczne spojrzenie na procesy innowacyjne we współczesnej gospodarce ma formę dziesięciu pytań, przy czym każdemu z nich odpowiada jeden rozdział.

Koncepcja sceny innowacji zakłada, że występują na niej główni aktorzy oraz aktorzy drugoplanowi. Każdy z nich ma określone role do odegrania i żadnego nie może zabraknąć, żeby „gra innowacyjna” przebiegała prawidłowo i była skuteczna. Współczesny obraz tej sceny nie jest klarowny, ponieważ jest on rezultatem wielu światowych megatrendów występujących w pierwszych dwóch dekadach XXI wieku oraz podwójnego kryzysu (zdrowotnego i gospodarczego) spowodowanego pandemią koronawirusa. W związku z tym pojawia się pytanie, na które musi odpowiedzieć przedsiębiorca/firma: Jak grać na współczesnej scenie innowacji? Autor, wybitny znawca tej gry, pomaga w uzyskaniu na nie odpowiedzi.

Książka jest przeznaczona dla studentów, doktorantów i pracowników nauki. Może być przydatna dla innowatorów, przedsiębiorców, doradców biznesowych i technicznych, biznesmenów i menedżerów ds. innowacji w korporacjach. Ponadto zainteresuje osoby zawodowo zajmujące się transferem technologii i komercjalizacją wiedzy. Po przeczytaniu tej niezwykle ciekawej książki czytelnik będzie wiedział, jak powstają, rozwijają się i działają innowacje, a także – jak nimi zarządzać.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2021
  • Format: 26.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Współczesna scena innowacji. Wyzwania dla przedsiębiorców i menedżerów
    Autor: Andrzej H. Jasiński
    Wydawnictwo: Poltext
    ISBN: 9788381752107
    Języki: polski
    Rok wydania: 2021
    Ilość stron: 252
    Format: 26.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: