Pewny start. Instrukcje zachowań. Co czuję?
Szkolne PWN
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
60,96 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 54,64 zł
Publikację opracowano z myślą o dzieciach i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym. Została napisana tekstem do łatwego czytania i zawiera materiał ilustracyjny w formie zdjęć. Może być wykorzystywana jako pomoc w czynnościach dnia codziennego, a jej głównym zadaniem jest zwiększenie samodzielności dzieci w rozpoznawaniu i wyrażaniu uczuć.
Celem publikacji jest nauka rozpoznawania emocji u innych osób, radzenia sobie z własnymi emocjami, a także uświadomienie sobie prawa do wyrażania uczuć.
Tematyka:
- złość, radość, smutek, wdzięczność - dlaczego i kiedy się je odczuwa
- jak okazywać uczucia innym osobom
- jak pokonać lęk przed mówieniem o uczuciach
Celem publikacji jest nauka rozpoznawania emocji u innych osób, radzenia sobie z własnymi emocjami, a także uświadomienie sobie prawa do wyrażania uczuć.
Tematyka:
- złość, radość, smutek, wdzięczność - dlaczego i kiedy się je odczuwa
- jak okazywać uczucia innym osobom
- jak pokonać lęk przed mówieniem o uczuciach
Szczegóły
Autor: Ewelina Młynarczyk-Karabin, Diana Aksamit
Wydawnictwo: Szkolne PWN
ISBN: 9788326232046
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 48
Format: A4
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Medytacja dla psychoterapeutów i ich klientów
Zysk i S-ka
Wywiad motywujący z młodzieżą i młodymi dorosłymi
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Praktyka uważności. Ośmiotygodniowy program ćwiczeń pozwalający uwolnić się od depresji i napięcia emocjonalnego
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Terapia zabawą
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Teoria poliwagalna w psychoterapii
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Ciało pamięta. Rewolucja w terapii traumy. Tom 2
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rozwijanie umiejętności w dialogu motywującym. Podręcznik praktyka z ćwiczeniami. Wydanie II
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego