Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności
Socjologiczna analiza zjawiska

Impuls
Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
57,10 PLN
Nasza cena
44,27 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Sponsoring seksualny nie stanowi marginalnej części relacji międzyludzkich wbrew temu, co mogłoby się wydawać. Niemniej jego dotychczasowe niedostateczne zdiagnozowanie i opisanie przez badaczy nauk społecznych i humanistycznych powodują, że wiedza go dotycząca pochodzi przede wszystkim z przekazów popularnonaukowych oraz publicystycznych. Te z kolei, niejednokrotnie opierając się na niesprawdzonych i nierzetelnych źródłach, a tym samym powielając stare i tworząc nowe stereotypy, ostatecznie kreują niepełny, a zarazem uproszczony obraz zjawiska. Dlatego niniejsza książka stanowi propozycję wypełnienia luki tematycznej związanej ze sponsoringiem. Ponadto podjęcie jego pogłębionej analizy stanowi próbę wydobycia go z marginesu problemów badawczych, jak również zainspirowania innych przedstawicieli różnych obszarów naukowych do jego dalszej eksploatacji teoretycznej i empirycznej.



Szczegóły

  • Rok wydania: 2021
  • Format: 265 x 160 mm
  • Oprawa: miękka
  • Tytuł: Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności
    Podtytuł: Socjologiczna analiza zjawiska
    Autor: Małgorzata Kozioł
    Wydawnictwo: Impuls
    ISBN: 9788380959781
    Rok wydania: 2021
    Ilość stron: 266
    Format: 265 x 160 mm
    Oprawa: miękka

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: