Shine On! 2 Zeszyt ćwiczeń OXFORD
Oxford University Press
Wysyłka:
Jutro (piątek 2024-11-22)
Sugerowana cena
Nasza cena
30,75 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 21,08 zł
Shine On! klasa II. Zeszyt ćwiczeń
Shine On! to nowy kurs dla klas I-III szkoły podstawowej, stworzony dla grup o zróżnicowanym poziomie językowym. Oferuje rozwiązania, które pomagają nauczycielowi rozwijać mocne strony ucznia i dają każdemu dziecku szansę zabłysnąć! Niniejsze wydanie jest w pełni zgodne z wymogami obowiązującego prawa oświatowego.
Shine On! to nowy pełen humoru i muzyki kurs dla klas I-III szkoły podstawowej, stworzony dla grup na zróżnicowanym poziomie językowym. Oferuje rozwiązania, które pomagają nauczycielowi rozwijać mocne strony ucznia i dają każdemu dziecku szansę zabłysnąć!
Wszechstronny rozwój poznawczy i językowy
Wzmacnianie procesów pamięciowych przez muzykę
Wsparcie i zachętę dla każdego ucznia
Shine On! to nowy kurs dla klas I-III szkoły podstawowej, stworzony dla grup o zróżnicowanym poziomie językowym. Oferuje rozwiązania, które pomagają nauczycielowi rozwijać mocne strony ucznia i dają każdemu dziecku szansę zabłysnąć! Niniejsze wydanie jest w pełni zgodne z wymogami obowiązującego prawa oświatowego.
Shine On! to nowy pełen humoru i muzyki kurs dla klas I-III szkoły podstawowej, stworzony dla grup na zróżnicowanym poziomie językowym. Oferuje rozwiązania, które pomagają nauczycielowi rozwijać mocne strony ucznia i dają każdemu dziecku szansę zabłysnąć!
Wszechstronny rozwój poznawczy i językowy
Wzmacnianie procesów pamięciowych przez muzykę
Wsparcie i zachętę dla każdego ucznia
Szczegóły
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Oxford University Press
Seria: Shine On!
ISBN: 9780194058681
Kategoria: Podręczniki
Szkoła podstawowa » Klasa 1
Przedmiot: Język angielski
Typ: ćwiczenia
Rok wydania: 2021
Format: 295x210 mm
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Bambino, Gumka myszka, 1szt.
Bambino
Shine On! Podręcznik języka angielskiego dla klasy 2 szkoły podstawowej
1093/2/2020
1093/2/2020
Oxford University Press