Anatomia przywództwa charyzmatycznego
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
31,56 PLN
Oszczędzasz 8%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 30,39 zł
Monografia jednej z 25 najbardziej wpływowych (według „Wall Street Journal”) kobiet Europy zawiera analizę czynników sprawczych przywództwa i źródeł społecznej percepcji charyzmy przywódcy. Autorka korzystając z własnych doświadczeń zawodowych, w oparciu o multidyscyplinarną wiedzę naukową, formułuje i uzasadnia dwie koncepcje modelowe i teoretyczne: pierwsza odnosi się do przywództwa w ogóle, a druga do przywództwa charyzmatycznego. Postawione hipotezy poddane są konfrontacji z wybranymi przypadkami przywództwa, powszechnie postrzeganego jako charyzmatyczne: Jana Pawła II, Lecha Wałęsy, Margaret Thatcher i Steve’a Jobsa.
******
The Anatomy of Charismatic Leadership
The monograph of one of the twenty five most influential women in Europe (according to The Wall Street Journal) contains the analysis of causative factors of leadership and sources of social perception of the leader’s charisma. The author, using her own professional experience and multi-disciplinary scientific knowledge, provides two model and theoretical conceptions: the first one refers to general leadership, the second one to charismatic leadership. The hypotheses are confronted by selected cases of leadership seen as charismatic: of John Paul II, Lech Wałęsa, Margaret Thatcher and Steve Jobs.
******
The Anatomy of Charismatic Leadership
The monograph of one of the twenty five most influential women in Europe (according to The Wall Street Journal) contains the analysis of causative factors of leadership and sources of social perception of the leader’s charisma. The author, using her own professional experience and multi-disciplinary scientific knowledge, provides two model and theoretical conceptions: the first one refers to general leadership, the second one to charismatic leadership. The hypotheses are confronted by selected cases of leadership seen as charismatic: of John Paul II, Lech Wałęsa, Margaret Thatcher and Steve Jobs.
Szczegóły
Autor: Maria Wiśniewska
Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788323550730
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 228
Format: 14.8x21.0cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Gdy umiera ktoś bliski
Rafael
Projekt Judyta
RTCK
Przeznaczeni do wielkości!
Poczucie misji w polityce zagranicznej. Przypadek Rosji
Poczucie misji w polityce zagranicznej. Przypadek Rosji
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Eutoryka. Rzecz o dobrej (roz)mowie
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Szkodliwe substancje w żywności
Pochodzenie, działanie, zagrożenia zdrowotne
Pochodzenie, działanie, zagrożenia zdrowotne
Wydawnictwo Naukowe PWN