Handel zagraniczny. Transformacja biznesu międzynarodowego

Wydawnictwo Naukowe PWN
Handel zagraniczny. Transformacja biznesu międzynarodowego
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
112,10 PLN
Nasza cena
101,90 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 54,79 zł

Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja przedstawiająca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest szczególnie wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu międzynarodowego oraz aktualnymi nowymi zjawiskami w tej dziedzinie. W książce omówione są zagadnienia, takie jak: globalne uwarunkowania konkurencyjności Unii Europejskiej w XXI wieku, określenie pozycji Unii Europejskiej wobec USA i Japonii, wskazanie roli innowacji i zatrudnienia we wzroście konkurencyjności UE, pozycji Wspólnej Polityki Rolnej w warunkach wzrostu konkurencyjności, ukazanie wzrostu roli usług, pozycji Unii Europejskiej wobec konkurencyjności Brazylii, Rosji, Indii i Chin (BRIC) oraz funkcjonowania Unii Europejskiej w ramach reguł WTO. Jest to nieocenione źródło wiedzy dla studentów kierunków związanych z międzynarodową współpracą gospodarczą, szczególnie jako literatura do przedmiotów, takich jak: handel międzynarodowy, międzynarodowe stosunki gospodarcze, biznes międzynarodowy, logistyka międzynarodowa. "Jest to kolejna, w obszernym dorobku naukowym, pozycja Zdzisława W. Puśleckiego, którego badania mają charakter i zasięg światowy. Tym razem ukazuje wielopłaszczyznową i spójną prezentację transformacji biznesu międzynarodowego. Niewątpliwą zaletą publikacji jest realizowany z żelazną konsekwencją sposób ujęcia analizowanej materii w logiczną i klarowną strukturę. Zaletą pracy jest również sposób narracji, który umożliwia czytelnikowi uznanie wiarygodności interpretacji przedstawionych teorii, faktów, pojęć, argumentacji, związków przyczynowo-skutkowych oraz prezentacji i analiz faktów w oparciu o aktualne teorie biznesu międzynarodowego. (?) Zrozumieniu treści pomagają liczne tabele, wykresy, schematy i unikatowe mapy badanych obszarów - zarówno historyczne, jak i współczesne. Kolejną zaletą książki jest wykorzystanie imponującej ilościowo i jakościowo literatury przedmiotu i źródeł. Znalazły się tu liczące się w świecie naukowym: monografie i opracowania, artykuły drukowane i on-line w naukowych czasopismach nie tylko polskich, ale i amerykańskich, brytyjskich, niemieckich, francuskich oraz chińskich. Prof. dr hab. Jerzy Rymarczyk" Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Szczegóły

  • Rok wydania: 2021
  • Format: 16.5x24.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Handel zagraniczny. Transformacja biznesu międzynarodowego
    Autor: Zdzisław W. Puślecki
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Seria: Kultowe podręczniki
    ISBN: 9788301218263
    Języki: polski
    Rok wydania: 2021
    Ilość stron: 480
    Format: 16.5x24.5cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: