Gry: Cukierku, Ty łobuzie! / Złapię cię, Cukierku!
Wiek: 6+
Szach-mat
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
60,92 PLN
Oszczędzasz 21%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 55,37 zł
Zawartość pudełka:
Gra "Cukierku, Ty łobuzie!" opiera się na serii książek dla dzieci Waldemara Cichonia, z której pierwsza część o takim właśnie tytule znajduje się w kanonie lektur szkolnych dla klas I-III. Uwielbiana przez dzieci i dorosłych zabawna seria o psotach i figlach Cukierka i jego wcale nie mniej zabawnej rodzinki wreszcie pojawia się w formie gry planszowej! Cukierek od samego początku stał się dla dzieci niezwykle bliski i teraz w końcu same będą mogły zmierzyć się z ich ukochanym pupilem! W pudełku znajdują się dwie gry, zapełnione barwnymi obrazkami, które przedstawiają scenki z życia kota. Są to znane już ilustracje z książki. Dzięki prostym zasadom gry można z łatwością nauczyć gry swoich przyjaciół i zagrać wspólnie z tymi, którzy jakimś cudem jeszcze dotąd go nie poznali! Dodatkowo, mnóstwo zabawnych żetonów oraz spersonalizowana, oryginalna kostka z rysunkiem kota i człowieka sprawia, że chce się grać na okrągło!
Cukierku, Ty łobuzie!
Ilość graczy 1-4
Oho, Cukierek znów narozrabiał... powyciągał 12 nitek ze sweterka mamy i porozrzucał po całej planszy! Teraz trzeba je pozbierać i naprawić sweterek, aby mama się nie zdenerwowała. Ale do tego trzeba będzie także zdobyć druty do robótek, które Maciek zostawił po zabawie akurat w... kocim legowisku! Uwaga! Cukierek nie odpuszcza i depcze Wam po piętach. Próbuje dotrzeć do mety pierwszy i uniemożliwić Wam naprawienie sweterka! Macie jednak znaczną przewagę - bo znacie jego mocne i słabe strony - dzięki temu możecie znaleźć sposób, aby na moment go zatrzymać i wyprzedzić. Gra uczy układania strategii, pracy w zespole - wraz z innymi graczami decydujesz, kiedy spowolnić Cukierka oraz logicznego myślenia - jeśli wejdę na to pole, to co muszę dać, aby Cukierek mnie nie wyprzedził.
Złapię cię, Cukierku!
Ilość graczy 2-4
To nie koniec Cukierkowych przygód. W drugiej grze Cukierek chowa się po tym, jak nabroił. Musicie go znaleźć, bo nie wiadomo, co się stanie, jeśli długo pozostanie bez opieki, to... Wyruszacie więc w podróż w poszukiwaniu kota. Gra uczy zdolności przewidywania ruchów przeciwnika - czy przeciwny gracz wejdzie do kryjówki, czy ją ominie oraz sprytu - jak najszybciej dotrzeć do mety i zebrać najlepsze bonusy.
Gry są z pozoru proste, ale nie dajcie się zwieść... Pamiętajcie, wyścig z kotem, zawsze, kiedy już się zacznie, trwa do samego końca! Dwie gry planszowe, mnóstwo kolorowych żetonów i pionki Postaci, unikatowe kostki z ikonami Kota i jego właściciela oraz dodatkowa plansza Sweterka - to wszystko sprawia, że w grze nie brakuje emocji, a przygoda z Cukierkiem jest niezwykle wesoła i kolorowa! Zagrajcie i przekonajcie się, ile wspaniałej zabawy zapewni Wam Cukierek! Ah, ten Cukierek, jest naprawdę wyjątkowy, bo choć same z nim kłopoty, wzbudza przy tym tyle radości, że nie sposób go nie pokochać! Prawda, Cukierku? Miau...
Liczba graczy: 1-4 osoby
Średni czas gry: ok. 30 minut
Wiek: 6+
- plansza ,,Cukierku, Ty łobuzie!"
- plansza ,,Złapię cię, Cukierku!"
- plansza Sweterka
- 41 żetonów (bonusy i psikusy)
- 3 kostki
- 4 pionki Rodziny
- pionek kota
- instrukcja
Gra "Cukierku, Ty łobuzie!" opiera się na serii książek dla dzieci Waldemara Cichonia, z której pierwsza część o takim właśnie tytule znajduje się w kanonie lektur szkolnych dla klas I-III. Uwielbiana przez dzieci i dorosłych zabawna seria o psotach i figlach Cukierka i jego wcale nie mniej zabawnej rodzinki wreszcie pojawia się w formie gry planszowej! Cukierek od samego początku stał się dla dzieci niezwykle bliski i teraz w końcu same będą mogły zmierzyć się z ich ukochanym pupilem! W pudełku znajdują się dwie gry, zapełnione barwnymi obrazkami, które przedstawiają scenki z życia kota. Są to znane już ilustracje z książki. Dzięki prostym zasadom gry można z łatwością nauczyć gry swoich przyjaciół i zagrać wspólnie z tymi, którzy jakimś cudem jeszcze dotąd go nie poznali! Dodatkowo, mnóstwo zabawnych żetonów oraz spersonalizowana, oryginalna kostka z rysunkiem kota i człowieka sprawia, że chce się grać na okrągło!
Cukierku, Ty łobuzie!
Ilość graczy 1-4
Oho, Cukierek znów narozrabiał... powyciągał 12 nitek ze sweterka mamy i porozrzucał po całej planszy! Teraz trzeba je pozbierać i naprawić sweterek, aby mama się nie zdenerwowała. Ale do tego trzeba będzie także zdobyć druty do robótek, które Maciek zostawił po zabawie akurat w... kocim legowisku! Uwaga! Cukierek nie odpuszcza i depcze Wam po piętach. Próbuje dotrzeć do mety pierwszy i uniemożliwić Wam naprawienie sweterka! Macie jednak znaczną przewagę - bo znacie jego mocne i słabe strony - dzięki temu możecie znaleźć sposób, aby na moment go zatrzymać i wyprzedzić. Gra uczy układania strategii, pracy w zespole - wraz z innymi graczami decydujesz, kiedy spowolnić Cukierka oraz logicznego myślenia - jeśli wejdę na to pole, to co muszę dać, aby Cukierek mnie nie wyprzedził.
Złapię cię, Cukierku!
Ilość graczy 2-4
To nie koniec Cukierkowych przygód. W drugiej grze Cukierek chowa się po tym, jak nabroił. Musicie go znaleźć, bo nie wiadomo, co się stanie, jeśli długo pozostanie bez opieki, to... Wyruszacie więc w podróż w poszukiwaniu kota. Gra uczy zdolności przewidywania ruchów przeciwnika - czy przeciwny gracz wejdzie do kryjówki, czy ją ominie oraz sprytu - jak najszybciej dotrzeć do mety i zebrać najlepsze bonusy.
Gry są z pozoru proste, ale nie dajcie się zwieść... Pamiętajcie, wyścig z kotem, zawsze, kiedy już się zacznie, trwa do samego końca! Dwie gry planszowe, mnóstwo kolorowych żetonów i pionki Postaci, unikatowe kostki z ikonami Kota i jego właściciela oraz dodatkowa plansza Sweterka - to wszystko sprawia, że w grze nie brakuje emocji, a przygoda z Cukierkiem jest niezwykle wesoła i kolorowa! Zagrajcie i przekonajcie się, ile wspaniałej zabawy zapewni Wam Cukierek! Ah, ten Cukierek, jest naprawdę wyjątkowy, bo choć same z nim kłopoty, wzbudza przy tym tyle radości, że nie sposób go nie pokochać! Prawda, Cukierku? Miau...
Liczba graczy: 1-4 osoby
Średni czas gry: ok. 30 minut
Wiek: 6+
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 6+
Autor: Porębska Magdalena
Producent: Szach-mat
Seria: Kot Cukierek
ISBN: 5907737310615
Rok wydania: 2021
Format: 22.5 x 16 x 3.5 cm
Oprawa: pudełko
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Doświadczenia małego odkrywcy Klasa 2
MAC Edukacja
Cukierku, Ty Łobuzie!
Żwakowskie