Public relations w teorii i praktyce
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
11,80 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Teksty prezentowane w zbiorze są związane z bardzo szerokim pojęciem public relations. Dziedzina ta rozwija się nie tylko w ramach ekonomii, nauk o zarządzaniu i marketingu, ale także w politologii oraz nauce o komunikowaniu. Jedna z podstawowych zasad mówi, że nawet najlepsza kampania reklamowa nie poprawi sytuacji źle zarządzanej firmy lub sprzedaży niedoskonałego produktu. Działania public relations będą więc skuteczne dopiero wtedy, gdy będzie im towarzyszyć sprawne zarządzanie firmą lub instytucją. Książka zawiera teksty z pogranicza teorii i praktyki. W części pierwszej przedstawiono kategorie wizerunku i znaczenie public relations w sytuacjach kryzysowych. Drugą część poświęcono tym działaniom, których podmiotem jest samorząd lokalny lub, szerzej, lokalna społeczność. Omówiono tu także znaczenie lokalnego radia w relacjach samorządów lokalnych z otoczeniem oraz nową w Polsce działalność public relations na rzecz służby zdrowia. Publikacja jest kontynuacją serii zapoczątkowanej książką "Teoria i praktyka propagandy". Podobnie jak poprzednie, jest skierowana zarówno do studentów nauk społecznych oraz dziennikarstwa, jak i do praktyków zainteresowanych wynikami badań nad public relations, rozwijających się w Polsce od dziesięciu lat.
Szczegóły
Autor: Ociepka Beata (red.)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Kod paskowy: 9788322923917
ISBN: 978-83-229-2391-7
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 148
Format: 16.8x23.6cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Egzekucja obowiązków podatkowych
C. H. Beck