Big data w zarządzaniu
PWE
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
54,46 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 52,02 zł
Koncepcja big data jest traktowana jako jeden z elementów leżących u podstaw idei Przemysłu 4.0. Bez wątpienia zjawiska te silnie wzajemnie na siebie wpływają. Współczesne procesy produkcyjne generują coraz więcej danych - zazwyczaj słabo ustrukturyzowanych, powstających strumieniowo w czasie rzeczywistym. Metody big data pozwalają na praktyczne ich wykorzystywanie dzięki zapewnieniu możliwości gromadzenia, przetwarzania i analizy. Dane takie stają się następnie surowcem w zarządzaniu nie tylko właściwą produkcją, lecz także ogólnie - organizacją.
To dane są coraz ważniejszym paliwem dla całej gospodarki. Idea Przemysłu 4.0 jest osią serii wydawniczej, lecz - przedstawiając koncepcję big data - konieczne jest wyjście poza zarządzanie wyłącznie procesami produkcyjnymi i odniesienie jej też do innych aspektów zarządzania.
To dane są coraz ważniejszym paliwem dla całej gospodarki. Idea Przemysłu 4.0 jest osią serii wydawniczej, lecz - przedstawiając koncepcję big data - konieczne jest wyjście poza zarządzanie wyłącznie procesami produkcyjnymi i odniesienie jej też do innych aspektów zarządzania.
Szczegóły
Autor: Jędrzej Wieczorkowski, Iwona Chomiak-Orsa, Ilona Pawełoszek
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320824728
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 400
Oprawa: Miękka