Ćwiczymy percepcję i pamięć.. cz.3 Pamięć...
Apex
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
17,81 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 15,74 zł
Program ćwiczeń percepcji i pamięci słuchowej adresowany jest do dzieci od 2 roku życia, u których występują problemy z mówieniem oraz dzieci ryzyka okołoporodowego zagrożonych dysleksją. Program ten może zostać wykorzystany również do ogólnej stymulacji rozwojowej dziecka. Celem opracowania powyższego bloku jest zebranie dostępnych materiałów i ćwiczeń w formę uporządkowaną i gotową do pracy terapeutycznej od ćwiczeń najłatwiejszych do najtrudniejszych. Percepcja słuchowa to zdolność do rozpoznawania i rozróżniania bodźców słuchowych, a także do ich interpretowania przez odniesienie do poprzednich doświadczeń. W zakresie percepcji słuchowej wyróżniamy umiejętność różnicowania bodźców awerbalnych i werbalnych.
Materiał w poradnikach jest uporządkowany w oparciu o zasadę stopniowania trudności. Zawiera przykładowe zestawy ćwiczeń, które mogą być wzorem i impulsem dla terapeuty. Przedstawione ćwiczenia nie wyczerpują możliwości pracy z dzieckiem, a więc nie ograniczają kreatywności osoby prowadzącej terapię.
Zeszyt trzeci zawiera materiał językowy dotyczący ćwiczeń pamięci słuchowej pamięci sekwencyjnj na materiale literowym. Jest to ostatni uporządkowany etap pracy nad percepcją i pamięcią słuchową. Ćwiczenia te są kontynuacją ćwiczeń z poprzednich zeszytów. Powinny być również przeznaczone dla dzieci z zaburzonym słuchem fonetycznym, jako ćwiczenia usprawniające głoskowanie (po zakończonej terapii logopedycznej), oraz w przypadku typowych problemów z głoskowaniem.
Materiał w poradnikach jest uporządkowany w oparciu o zasadę stopniowania trudności. Zawiera przykładowe zestawy ćwiczeń, które mogą być wzorem i impulsem dla terapeuty. Przedstawione ćwiczenia nie wyczerpują możliwości pracy z dzieckiem, a więc nie ograniczają kreatywności osoby prowadzącej terapię.
Zeszyt trzeci zawiera materiał językowy dotyczący ćwiczeń pamięci słuchowej pamięci sekwencyjnj na materiale literowym. Jest to ostatni uporządkowany etap pracy nad percepcją i pamięcią słuchową. Ćwiczenia te są kontynuacją ćwiczeń z poprzednich zeszytów. Powinny być również przeznaczone dla dzieci z zaburzonym słuchem fonetycznym, jako ćwiczenia usprawniające głoskowanie (po zakończonej terapii logopedycznej), oraz w przypadku typowych problemów z głoskowaniem.
Szczegóły
Autor: Jolanta Falana-Kozłowska
Wydawnictwo: Apex
ISBN: 9788360092088
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 24
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Logopedyczne rybki 1
ab-art
Jak pokonać seplenienie. Uczymy sie wymawiać s-sz
Logopedyczne Antoni Balejko
Tornister My Little Friend Pink Cat
St. Majewski