Jakość usług medycznych.
Instrumenty i modele (wyd. III uaktualnione i zmienione)

CeDeWu
Jakość usług medycznych.
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
80,00 PLN
Nasza cena
74,74 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 67,66 zł

W monografii zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych. Inspiracją do powstania książki był fakt uczestniczenia w pracach grupy roboczej przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego, zajmującej się opracowaniem wieloletniego programu doskonalenia jakości w jednostkach wykonujących działalność leczniczą, w ramach Regionalnego Programu Strategicznego ?Zdrowie dla Pomorzan", oraz współorganizowanie i współprzewodniczenie cyklom seminariów i konferencji, odbywających się w Gdańsku w ramach HQ Forum (Healthcare Quality Forum), których rolą jest promowanie nowoczesnych metod zarządzania jakością w opiece zdrowotnej. Wśród omówionych tematów: ? rola i istota jakości oraz bezpieczeństwa usług medycznych ? różnorodne koncepcje zarządzania jakością, w tym TQM, Kaizen, Lean Management oraz Six Sigma ? narzędzia i metody zarządzania jakością, zarówno o charakterze ogólnym, jak i specyficznym, np. metoda HFMEA czy MedCARVER+Shock, ? podstawowe modele doskonałości, a także idea i znaczenie takich inicjatyw jak benchmarking, dobre praktyki oraz samoocena.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2021
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Jakość usług medycznych.
    Podtytuł: Instrumenty i modele (wyd. III uaktualnione i zmienione)
    Autor: Małgorzata Z. Wiśniewska
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788381025294
    Tłumacz: .
    Języki: polski
    Rok wydania: 2021
    Ilość stron: 304
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje