Konceptualizacje przedmiotu badań pedagogiki

Impuls
Konceptualizacje przedmiotu badań pedagogiki
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
40,01 PLN
Nasza cena
35,92 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Jeśli na przedmiot pedagogiki spojrzymy z wewnętrznej perspektywy perspektywy dyscypliny, to zaktywizujemy kilka problemów wymagających rozstrzygnięcia. Po pierwsze, historyczne zmiany, jakim podlegał przedmiot badań od chwili powstania pedagogiki akademickiej. Po drugie, pojawi się kwestia różnicowania metodologii badań pedagogicznych, szczególnie na poziomie metod zbierania i analizowania danych. Po trzecie, przywołamy różnicowanie się perspektyw teoretycznych, które nadają sens gromadzonym informacjom, czyli stanowią podstawę formułowanych interpretacji. I po czwarte, wkroczymy w obszar wewnętrznego różnicowania się przedmiotu badań pedagogiki w obrębie jej głównych subdyscyplin: pedagogiki ogólnej, teorii wychowania, dydaktyki, pedagogiki społecznej, itd. Tak zarysowane pole problemów związanych z konceptualizacją przedmiotu badań pedagogiki z wewnętrznej perspektywy, jest treścią analiz prowadzonych w prezentowanej książce. Stanowi ona raport z przebiegu II Ogólnopolskiego Seminarium Metodologii Pedagogiki, które zostało zorganizowane w Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu w 2007 roku. Publikacja zainteresuje pracowników naukowych, nauczycieli akademickich oraz studentów kierunku pedagogiki.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Konceptualizacje przedmiotu badań pedagogiki
    Wydawnictwo: Impuls
    ISBN: 9788375870220
    Języki: polski
    Rok wydania: 2017
    Ilość stron: 234
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 0.433 kg
    Redakcja: Rubacha Krzysztof

    Recenzje