Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta
CeDeWu
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
43,17 PLN
Oszczędzasz 17%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 43,17 zł
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących.
Z książki dowiesz się:
- Co jest źródłem wartości dla klienta?
- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?
- Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?
Z książki dowiesz się:
- Co jest źródłem wartości dla klienta?
- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?
- Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?
Szczegóły
Autor: Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381023245
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 162
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka