Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym

CeDeWu
Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
38,46 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczące pomiaru zadowolenia i lojalności klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkreślić należy, iż ma ono charakter pionierski, a zas- tosowana metodologia badawcza oraz sposób analizy, interpretacji i prezentacji wyników stanowiły podstawę do sformułowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalności lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z modelem mogą stanowić ważne źródło informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarządzania określoną marką medykamentu, jak również dostarczą cennych informacji o charakterze współpracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze środowiskiem medycznym. Książka powinna zainteresować osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem produktu leczniczego, pracownicków firm farmaceutycznych sprzedających swoje produkty na rynku polskim, środowisko medyczne, studentów marketingu i zdrowia publicznego. Ze względu na aktualną tematykę jest godna polecenia również wszystkim osobom, które zainteresowane są odpowiedzią na pytanie: dlaczego lekarz wypisał receptę na lek X skoro istnieje jego tańszy odpowiednik Aleksandra Czerw jest adiunktem w Zakładzie Zdrowia Publicznego Akademii Medycznej w Warszawie. Od kilku lat zajmuje się problemami związanymi z marketingiem farmaceutycznym, w szczególności marketingiem produktów leczniczych wydawanych wyłącznie z przepisu lekarza. Współpracuje ze środowiskiem biznesu farmaceutycznego, przez lata pracownik firmy produkującej i sprzedającej leki w Polsce.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym
    Autor: Czerw Aleksandra
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788375560343
    Języki: polski
    Rok wydania: 2009
    Ilość stron: 264
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.44 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: