Tajniki wywierania wpływu. Jak inspirować siebie i innych
Bez względu na to, czy chcesz przedstawić inwestorom pomysł na biznes, czy zerwać z nawykiem bezmyślnego surfowania po internecie, nie zdołasz przekonać do tego siebie ani innych osób, jeśli nie posiądziesz umiejętności wywierania wpływu.
Za wpływaniem na decyzje i działania ludzi stoi rozwijająca się od tysiącleci nauka. Zgromadzona do tej pory wiedza na ten temat jest wciąż poszerzana w wyniku nowych odkryć w dziedzinie neurologii, programowania neurolingwistycznego i badań kognitywnych. Tajniki wywierania wpływu opisują proste, sprawdzone metody umożliwiające zastosowanie tej wiedzy w praktyce.
Książka przedstawia wiele zweryfikowanych faktów na temat wywierania wpływu, rozwiewa mity, odrzuca niesprawdzone teorie i daje dostęp do skarbca idei pozwalających inspirować siebie i innych do osiągania pożądanych rezultatów w życiu i w biznesie.
Dzięki inspirującej rozmowie Dana Strutzela z Brianem Tracym:
- PRZYSWOISZ najlepsze pomysły, strategie i techniki wywierania wpływu, które Brian rozwijał przez 40 lat pracy w branży samorozwoju;
- ZGROMADZISZ pomysły na uzyskanie większego wpływu na innych ludzi i wcielisz je w życie;
- ODRZUCISZ mity i niesprawdzone teorie powstrzymujące cię przed działaniem;
- UZYSKASZ większy wpływ na życie własne oraz ludzi, na których najbardziej ci zależy.
Witaj w świecie wywierania wpływu!
***
BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, która specjalizuje się w szkoleniu ludzi i organizacji oraz pomaganiu im w rozwoju. Jego celem jest umożliwianie klientom szybszego i łatwiejszego osiągania celów osobistych i biznesowych. Tracy pomagał ponad tysiącowi firm, a w jego wykładach i seminariach wzięło udział ponad 5 milionów osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i 70 innych krajach świata.
DAN STRUTZEL jest prezesem firmy Inspire Productions, byłym wiceprezesem Nightingale-Conant Corporation do spraw wydawniczych oraz weteranem branży rozwoju osobistego, posiadającym 25-letnie doświadczenie w tej dziedzinie. Współpracował z najlepszymi autorami i mówcami z tego sektora, takimi jak: Tony Robbins, Jim Rohn, Robert Kiyosaki, Wayne Dyer i Zig Ziglar. Ukończył anglistykę i psychologię na Uniwersytecie Notre Dame.
Szczegóły
Autor: Brian Tracy, Dan Strutzel
Wydawnictwo: MT Biznes
Seria: Inspirujące rozmowy z ludźmi sukcesu
ISBN: 9788380879010
Tytuł oryginału: The Science of Influence: How to Inspire Yourself and Others to Greatness
Tłumacz: Lipa Michał
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 178
Format: 14.1 x 21.8 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami