Zasady zarządzania
Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
51,64 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 43,03 zł
Choć w Polsce ukazało się i nadal ukazuje wiele pozycji z tej dziedziny, to jednak najbardziej popularne jest obiektywistyczne podejście do problematyki zarządzania. Brakuje badaczy, a przez to wydawnictw, w których zarządzanie traktowano by z pozycji podmiotowych. Tym podręcznikiem wydawca chce zapełnić lukę na rynku wydawniczym, jako że problematyka zarządzania potraktowana jest tu w sposób szczególny.
Idea zasad
Nowelizacja z 2000 roku wprowadziła w normie ISO 9004 zasady zarządzania jakością, których stosowanie ma ułatwić kierownictwu organizacji doskonalenie systemu jakości. Zasady te to:
orientacja na klienta,
przywództwo,
zaangażowanie pracowników,
podejście procesowe,
systemowe podejście do zarządzania,
ciągłe doskonalenie,
podejmowanie decyzji na podstawie faktów,
wzajemnie korzystne relacje z dostawcami.
Szczegóły
Autor: Edward Marfo-Yiadom
Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
ISBN: 9788374052672
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 362
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg