Prawo mediów

C. H. Beck
Prawo mediów
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
80,30 PLN
Nasza cena
72,98 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 69,35 zł

Najważniejsze zagadnienia związane z funkcjonowaniem szeroko rozumianych mediów: prasy, telewizji, radia i Internetu.

W podręczniku omówiono:

  • zasadę wolności wypowiedzi,
  • regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie,
  • przekaz medialny w mediach,
  • ochronę dóbr osobistych w działalności mediów oraz
  • odpowiedzialności za treści medialne.

Poruszono także takie zagadnienia jak ochrona dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach czy nowe zjawiska związane z mediami: trolling, postprawdę, fake news, deepfakes.

Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk, a otoczenie technologiczne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Wymaga to przyjrzenia się tym procesom. W interesie każdego państwa i każdego obywatela leży dysponowanie skutecznym potencjałem bezpieczeństwa, zapewniającym gotowość i zdolność do zapobiegania zagrożeniom występującym w przestrzeni informacyjnej.

Mamy nadzieję, że zawarte w poszczególnych rozdziałach rozważania przyczynią się także do szerszej dyskusji na temat istotnych, a budzących kontrowersje zagadnień prawa mediów.



Szczegóły

  • Rok wydania: 2022
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Prawo mediów
    Autor: Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz, Monika Nowikowska
    Wydawnictwo: C. H. Beck
    Seria: Podręczniki Prawnicze
    ISBN: 9788382355239
    Języki: polski
    Rok wydania: 2022
    Ilość stron: 250
    Format: 14.5x20.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.3 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: