Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Onepress
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
41,81 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 38,45 zł
- Zero teorii
- Sama praktyka
- Polski autor w polskich realiach
- Najbardziej aktualna wiedza
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:
- Silna marka
- Strategia komunikacji marki
- Identyfikacja wizualna
- Nowy marketing
- Case studies
Szczegóły
Autor: Paweł Tkaczyk
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328394575
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 216
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inteligentny inwestor
Studio Emka
Narratologia
Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
Wydawnictwo Naukowe PWN
Biegnąca z wilkami
Zysk i S-ka