Grywalizacja
Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Onepress
Grywalizacja
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
37,00 PLN
Nasza cena
29,38 PLN
Oszczędzasz 21%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię? Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Grywalizacja
    Podtytuł: Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Autor: Paweł Tkaczyk
    Wydawnictwo: Onepress
    ISBN: 9788324636242
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 160
    Format: 14.0x21.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.22 kg

    Recenzje