SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0.
Silva Rerum
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
55,04 PLN
Oszczędzasz 31%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 39,02 zł
Pomnażające się obrazy stały się nieodłączną częścią wartkiego strumienia społecznej dyskusji, a tym samym trzonem masowej kultury wizualnej w nowym systemie komunikacji. Z jednej strony, pokochaliśmy media społecznościowe, które pozwalają nam być zawsze w kontakcie i na bieżąco. Z drugiej zaś krytykujemy je za nadzór naszego życia i wytwarzanie fałszywych kanonów. Niezależnie jednak od naszego stosunku do social mediów masowe zapotrzebowanie na obraz, rozmaite sposoby jego produkcji oraz obrotu wywarły znaczący wpływ na kulturę wizualną w ogóle, aktywizując działania artystów i teoretyków sztuki. Książka ta podejmuje próbę zbadania tej przestrzeni i analizy nowych zjawisk, w oparciu o doświadczania sztuki ?starych? nowych mediów, tych sprzed rewolucji 2.0 i sprzed powstania Internetu. Choć ?w sieci nic nie ginie?, to zmieniają się narzędzia i struktury komunikacji, a wraz ze strumieniem danych przesuwa się tablica obrazów, narażając wizualne wytwory na otchłań rozproszenia sieciowego. Próba usystematyzowania tych zjawisk w social net art ma nadzieję uchwycić twórcze działania w mediach społecznościowych na daną chwilę.
Szczegóły
Autor: Marta Miaskowska
Wydawnictwo: Silva Rerum
ISBN: 9788367222082
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 200
Format: 16.0x20.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami