Strategia komunikacji w social mediach
Onepress
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
50,31 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 41,33 zł
Zostań biznesową gwiazdą social mediów Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny. By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl
Szczegóły
Autor: Norbert Oruba
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328393707
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 224
Format: 14.0x20.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.53 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Malamander. Tom 1
Wilga
Neuromarketing w Internecie.
Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Twoja kamasutra premium
Grammi