Współczesne media Tom 2 Współczesne dyskursy medialne

UMCS
Współczesne media Tom 2 Współczesne dyskursy medialne
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
37,80 PLN
Nasza cena
36,15 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 30,68 zł

Seria ?Współczesne Media?, którą zainicjowałyśmy w 2009 roku i którą opiekujemy się w niemal corocznym rytmie, została przez nas zaprojektowana jako forum kształtowania się i wymiany myśli medioznawczej. Seria ta w czasie 12 lat jej oddziaływania stała się wizytówką lubelskiego ośrodka medioznawczego, którego instytucjonalne ramy określane są współcześnie działalnością Instytutu Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. [...] kolejne dwa tomy serii ?Współczesne Media? [?] zaproponowałyśmy jako spojrzenie na media z wykorzystaniem kategorii dyskurs ? tak ważnej dla dwóch dziedzin, dla których medioznawstwo ma znaczenie kluczowe ? nauk społecznych i humanistycznych. Ze Wstępu Iwona Hofman Danuta Kępa-Figura Współcześnie coraz trudniej odróżnić informację i dezinformację, fakty i fake newsy. Bywa, że wiedza jest traktowana jako opinia, którą można zignorować, a opinie, które powinno się zignorować jako wiedza. Nicią Ariadny w tym medialnym labiryncie jest nauka, w tym interdyscyplinarne badania, których efekty przedstawia monografia Współczesne media. Współczesne dyskursy medialne. Zawarte w niej artykuły zasługują na uwagę nie tylko ze względu na ich wartość merytoryczną, ale też przydatność w pogłębianiu kompetencji medialnych, bez których XXI wiek może stać się dla niektórych nowym średniowieczem. Z recenzji prof. dr hab. Aliny Naruszewicz-Duchlińskiej

Szczegóły

  • Rok wydania: 2022
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Współczesne media Tom 2 Współczesne dyskursy medialne
    Wydawnictwo: UMCS
    ISBN: 9788322795729
    Języki: polski
    Rok wydania: 2022
    Ilość stron: 218
    Oprawa: Miękka
    Redakcja: Hofman Iwona, Kępa-Figura Danuta

    Recenzje