Współczesne media - media multimodalne Tom 1: Zagadnienia ogólne i teoretyczne. Multimodalność mediów

UMCS
Współczesne media - media multimodalne Tom 1: Zagadnienia ogólne i teoretyczne. Multimodalność mediów
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
48,60 PLN
Nasza cena
38,62 PLN
Oszczędzasz 21%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka ?Współczesne media ? media multimodalne? sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w tym tomie tekstach porządkowany przez wielokodowość, wielowarstwowość czy wielometodologiczność zaprezentowanych badań.  Warto poznać ich wyniki, zanim media przekształcą się w multimodalne albo postmultimodalne, niepoznawalne racjonalnie byty. Z recenzji dr. hab. prof. KUL Pawła Nowaka

Szczegóły

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 23.9x16.9
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Współczesne media - media multimodalne Tom 1: Zagadnienia ogólne i teoretyczne. Multimodalność mediów
    Wydawnictwo: UMCS
    ISBN: 9788322790823
    Języki: polski
    Rok wydania: 2018
    Ilość stron: 186
    Format: 23.9x16.9
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.358 kg
    Redakcja: Hofman Iwona, Kępa Figura Danuta

    Recenzje