Współczesne media - media multimodalne Tom 1: Zagadnienia ogólne i teoretyczne. Multimodalność mediów
UMCS
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
38,62 PLN
Oszczędzasz 21%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Książka ?Współczesne media ? media multimodalne? sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w tym tomie tekstach porządkowany przez wielokodowość, wielowarstwowość czy wielometodologiczność zaprezentowanych badań. Warto poznać ich wyniki, zanim media przekształcą się w multimodalne albo postmultimodalne, niepoznawalne racjonalnie byty.
Z recenzji dr. hab. prof. KUL Pawła Nowaka
Szczegóły
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322790823
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 186
Format: 23.9x16.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.358 kg
Redakcja: Hofman Iwona, Kępa Figura Danuta
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ikonologia
Universitas
Polonistyka końca świata
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Reklama handlowa w dawnym Krakowie Praktyki komunikacyjne
Księgarnia Akademicka
Ja tu zostaję. Fenomen Wołodymyra Zełenskiego
Biblioteka Więzi
Ożeż ty! Polszczyzno
Wątpliwości użytkowników języka, wyjaśnienia lingwistyczne
Wątpliwości użytkowników języka, wyjaśnienia lingwistyczne
Księgarnia Akademicka