Neuromarketing w Internecie.
Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
59,30 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa.
Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
Z tej książki dowiesz się:
— jak zastosować neuromarketing w e-commerce;
— jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący;
— jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym;
— na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie;
— jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych;
— jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.
Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
Z tej książki dowiesz się:
— jak zastosować neuromarketing w e-commerce;
— jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący;
— jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym;
— na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie;
— jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych;
— jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.
Szczegóły
Podtytuł: Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
Autor: Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788382204476
Tłumacz: Bluszcz Ewa
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 226
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Od Z do A. Jak to zrobiliśmy? Tajniki zasady i sekrety Amazona
SQN - Sine Qua Non
Biblia e-biznesu 3.0
Helion
Skuteczna reklama na LinkedIn
Onepress