Neuromarketing w Internecie.
Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Neuromarketing w Internecie.
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,90 PLN
Nasza cena
59,30 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa.
Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
Z tej książki dowiesz się:
— jak zastosować neuromarketing w e-commerce;
— jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący;
— jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym;
— na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie;
— jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych;
— jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2021
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Neuromarketing w Internecie.
    Podtytuł: Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
    Autor: Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
    ISBN: 9788382204476
    Tłumacz: Bluszcz Ewa
    Języki: polski
    Rok wydania: 2021
    Ilość stron: 226
    Oprawa: Miękka

    Recenzje