Marketing.
Sztuka konkurowania i współpracy

Poltext
Marketing.
Wysyłka:
Jutro (piątek 2024-11-22)
Sugerowana cena
89,90 PLN
Nasza cena
84,15 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 74,16 zł

Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych.

Tematyka:
  1. Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej.
  2. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu.
  3. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego).
Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok „Z praktyki rynkowej”, moduł „Zdaniem eksperta” zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu.

Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu.


Autorzy:
Marcin Awdziej, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Karolina Małagocka, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk

Szczegóły

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Marketing.
    Podtytuł: Sztuka konkurowania i współpracy
    Wydawnictwo: Poltext
    ISBN: 9788381754590
    Języki: polski
    Rok wydania: 2023
    Ilość stron: 522
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

    Recenzje