Nowe zasady marketingu i PR (Uszkodzona okładka)
Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących

MT Biznes
Nowe zasady marketingu i PR (Uszkodzona okładka)
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
79,91 PLN
Nasza cena
68,57 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść

Książka Nowe zasady marketingu i PR
 • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek”
 • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly”
 • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski
 • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie
 • Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy

Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?

Książka Nowe zasady marketingu i PR da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.

Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci:

  • wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego,
  • prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi,
  • korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat,
  • tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci,
  • wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR,
  • uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców,
  • sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe.


Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2022
  • Format: 14.1 x 21.8cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Nowe zasady marketingu i PR (Uszkodzona okładka)
    Podtytuł: Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
    Autor: David Meerman Scott
    Wydawnictwo: MT Biznes
    ISBN: 9788382310634
    Tytuł oryginału: The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs,
    Tłumacz: Samson-Banasik Aleksandra
    Języki: polski
    Rok wydania: 2022
    Ilość stron: 504
    Format: 14.1 x 21.8cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: