Marketing bankowy

CeDeWu
Marketing bankowy
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
43,00 PLN
Nasza cena
38,05 PLN
Oszczędzasz 12%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficz- nych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania: Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowym Jak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałów Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking Jakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku Jak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.4x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing bankowy
    Autor: Kolasa Małgorzata
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788375560862
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 156
    Format: 16.4x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.26 kg

    Recenzje