Czym jest marketing

Rebis
Czym jest marketing
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
35,90 PLN
Nasza cena
23,28 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni. Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi: zachowania konsumenta segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie opracowywanie nowych produktów i usług rozszerzanie linii produktów wycena i wartość marki kanały i sieci dystrybucji strategia ustalania cen zapewniająca rentowność zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalnośćhandlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2008
  • Format: 15.0x22.5cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Czym jest marketing
    Autor: Silk Alvin J.
    Wydawnictwo: Rebis
    Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
    ISBN: 9788375100631
    Tytuł oryginału: What is marketing
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Zdziemborska Anna
    Języki: polski
    Rok wydania: 2008
    Ilość stron: 240
    Format: 15.0x22.5cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 0.52 kg

    Recenzje