Kumaci piraci. Gra matematyczna
Edgard
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
46,13 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 39,46 zł
„Kumaci piraci” (6+) to matematyczna bitwa o skarby, w której gracze wcielają się w role piratów i wykonują działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z podziałem na dwa poziomy trudności oraz mnożenie w zakresie 1–50.
Ile jest 4x5, a 18+2? Wylosujcie działanie, wykonajcie je i sprawdźcie wynik! Podpowiedź będą stanowiły pirackie trofea – jeśli są takie same na żetonie i planszy – zbieracie skarb. Wygrywa ten, kto pierwszy zgromadzi sześć pirackich trofeów i umieści je w skrzyni.
W tym emocjonującym wyścigu po skarby przydadzą się koncentracja, dobra pamięć i spostrzegawczość. Przy okazji gracze będą trenować umiejętności szybkiego liczenia w pamięci i myślenie logiczne.
Gra „Kumaci piraci” wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, które rozwija umiejętność myślenia logicznego, rozwiązywania problemów i skutecznego komunikowania się.
Gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu naturalnych zdolności, takich jak pomysłowość, chęć eksperymentowania oraz ciekawość świata. Doskonalą przy tym kompetencje przyszłości, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań.
Plansze i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Rozwój: dodawanie i odejmowanie, mnożenie, myślenie logiczne, pamięć
Ile jest 4x5, a 18+2? Wylosujcie działanie, wykonajcie je i sprawdźcie wynik! Podpowiedź będą stanowiły pirackie trofea – jeśli są takie same na żetonie i planszy – zbieracie skarb. Wygrywa ten, kto pierwszy zgromadzi sześć pirackich trofeów i umieści je w skrzyni.
W tym emocjonującym wyścigu po skarby przydadzą się koncentracja, dobra pamięć i spostrzegawczość. Przy okazji gracze będą trenować umiejętności szybkiego liczenia w pamięci i myślenie logiczne.
Gra „Kumaci piraci” wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, które rozwija umiejętność myślenia logicznego, rozwiązywania problemów i skutecznego komunikowania się.
Gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu naturalnych zdolności, takich jak pomysłowość, chęć eksperymentowania oraz ciekawość świata. Doskonalą przy tym kompetencje przyszłości, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań.
Plansze i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Rozwój: dodawanie i odejmowanie, mnożenie, myślenie logiczne, pamięć
Kraj produkcji: Polska
Ostrzeżenia:
Ma logo 'CE', jest oznaczony symbolem 'nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia' ; Ryzyko połknięcia małych elementów. Przed podaniem dziecku zabawki należy usunąć opakowanie z folii termokurczliwej. Opakowanie należy zachować ze względu na zawarte na nim ważne informacje.Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej.
Producent:
EDGARD Mariusz Jachimczuk
Belgijska 11/6
02-511 Warszawa (Polska)
tel: 48 22 8531138
email: wydawnictwo@edgard.pl
Szczegóły
Autor: Jarosław Wójcicki, Hubert Bobrowski
Producent: Edgard
Kod paskowy: 5904905917386
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Format: 24.5 x 25.0 cm
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pisanie z unicornami i księżniczkami
Books And Fun
Teściki. Pierwszoteścik
Wilga
Fantastyczne kolorowanki. Jednorożce
Olesiejuk
Monster High. Dekornik
Ameet