Język na sprzedaż
czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka

GWP
Język na sprzedaż
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
29,90 PLN
Nasza cena
15,89 PLN
Oszczędzasz 47%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

"To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą."
To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne.
Jerzy Bralczyk - profesof językoznawca, wykłada na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Autor książek o języku publicznym.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2004
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Język na sprzedaż
    Podtytuł: czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka
    Autor: Jerzy Bralczyk
    Wydawnictwo: GWP
    Seria: EKONOMIA I ZARZĄDZANIE
    ISBN: 9788374891882
    Języki: polski
    Rok wydania: 2004
    Ilość stron: 151
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 0.4 kg

    Recenzje