Public Relations. Praktyka komunikowania 3.0

Wydawnictwo Naukowe PWN
Public Relations. Praktyka komunikowania 3.0
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
89,00 PLN
Nasza cena
81,09 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 78,71 zł

Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji.

Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków.

Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych.

Public relations 3.0 to nowy etap, który dalece wykracza poza typową, dotychczas znaną aktywność public relations w sieci. (…) Public relations 3.0 skupia się na głębokiej analityce, z uwzględnieniem zagrożeń związanych z dezinformacją, manipulacją, fake newsami oraz ukierunkowaniem działań na wzmocnienie relacji bezpośrednich. PR 3.0 musi brać pod uwagę wszystko to co stanowi wartość jaką tworzyli prekursorzy public relations, z przyjęciem na podstawę działań wartości etycznych. Jednak w tym przypadku kluczowe staje się odpowiednie reagowanie na każde nowe wyzwanie jakie przed praktykami i światem nauki PR stawiają technologie i sztuczna inteligencja. - Ze wstępu Autora

Szczegóły

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 16.5 x 23.5 cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Public Relations. Praktyka komunikowania 3.0
    Autor: Dariusz Tworzydło
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Seria: Wyzwania współczesnego biznesu
    ISBN: 9788301232382
    Rok wydania: 2023
    Ilość stron: 346
    Format: 16.5 x 23.5 cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje