Seria "Wyzwania współczesnego biznesu" (10)

 
 
    
Badania jako podstawa projektowania User Experience Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek
-21%
Badania jako podstawa projektowania User Experience
Wydawnictwo Naukowe PWN
127,40 PLN101,90 PLN
Cyfryzacja życia w erze Big DataCzłowiek - Biznes - Państwo Jerzy Surma
-21%
Cyfryzacja życia w erze Big Data
Człowiek - Biznes - Państwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
63,10 PLN50,44 PLN
Hakowanie sztucznej inteligencji Jerzy Surma
-20%
Hakowanie sztucznej inteligencji
Wydawnictwo Naukowe PWN
75,90 PLN60,73 PLN
Public Relations. Praktyka komunikowania 3.0 Dariusz Tworzydło
-20%
Public Relations. Praktyka komunikowania 3.0
Wydawnictwo Naukowe PWN
114,50 PLN91,61 PLN
Rynkowy Due DiligencePomiar odporności rynkowej organizacji Robert Kozielski
-20%
Rynkowy Due Diligence
Pomiar odporności rynkowej organizacji
Wydawnictwo Naukowe PWN
114,50 PLN91,61 PLN
Service design po polskuJak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać Marcin Chłodnicki, Andrzej Karel
-21%
Sztuczna inteligencja we współczesnych organizacjachJak autonomiczne Andrzej Wodecki
-21%
Technologie cyfrowe w biznesiePrzedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna
-21%
Technologie cyfrowe w biznesie
Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna
Wydawnictwo Naukowe PWN
88,80 PLN71,02 PLN
Transformacja cyfrowaPerspektywa marketingu Grzegorz Mazurek
-20%
Transformacja cyfrowa
Perspektywa marketingu
Wydawnictwo Naukowe PWN
114,50 PLN91,61 PLN